wtorek, 30 października 2012

it`s snowing


Klajdia



Nie wiem jak jest u Was,ale za moim oknem pada śnieg ; ) Lubię jak pada śnieg,ale tylko wtedy kiedy ja jestem w domu. 
Niestety siedzę z chusteczkami : / i cały czas kicham - pozostało mi tylko pić gorącą herbatkę z cytryną ...



 Sweterki,swetry,ciepłe kurtki,buty to coś czego każda z nas potrzebuje w zimowe dni : )
Na pewno każda z Was jest gotowa na to,żeby tą zimę przetrwać :) 

Dodaje ciągle zdjęcia z internetu ,ale zastanawiam się czy nie zaciekawiłabym Was swoimi zdjęciami : ) Muszę o tym pomyśleć,wiem że w blogach chodzi o to żeby pokazywać swój widok na świat... Także trzeba  popracować nad zimowymi stylizacjami  :)



Kurtki zimowe 2009-2010

Buty-według mnie numer 1 za wygodę:

Ja mam takie tylko brązowe - Idealne

A ja zabieram się za projektowanie czasopisma na pracę kontrolną : O (Oczywiście postawiłam na czasopismo o modzie :) Mam nadzieję,że dużo czasu mi to nie zajmie, pokaże Wam efekt końcowy 
Miłego Dnia !! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz